Reklama

2012 m. rugpjūčio 13 d., pirmadienis

Kas yra kreditas?

Kreditas yra tam tikra pinigų suma, kurią finansinė institucija skolina fiziniam ar juridiniam asmeniui ir numato sąlygas, susijusias su jos vartojimu ir grąžinimu. Išskiriami 2 pagrindiniai kreditų tipai:

  •         būstui, automobiliui ir kitoms prekėms įsigyti suteikiama paskola;
  •         Mokėjimo kortelės savininkui suteikiamas kreditas, kurį galima išleisti pagal poreikius: dalimis, įsigyjant skirtingas prekes ar paslaugas skirtingose parduotuvėse.



Kredito grąžinimas:

  •         Paskolos dažniausiai grąžinamos vienodo dydžio įmokomis per laikotarpį. Paskolos būstui įsigyti gali būti grąžinamos ir skirtingo dydžio įmokomis, bet dažniausiai paskolos sutartis numato fiksuotas, vienodo dydžio įmokas;
  •         Jei asmuo nori įsigyti dar vieną stambų pirkinį, tačiau dar negrąžino anksčiau paimtos paskolos, jam teks tartis bei derėtis su banku dėl papildomos paskolos;
  •         Asmuo, įsigijęs mokėjimo kortelę su kreditu, turi galimybę iš banko pasiskolinti pinigų nenumatytiems pirkiniams įsigyti. Paskolos dydis priklauso nuo to, kokia kortelės savininkui suteikta kredito dalis liko nepanaudota po ankstesnio pirkinio. Priklausomai nuo sumos, kurią asmuo jau grąžino, suteiktas kreditas atsinaujina, pvz.: jeigu bankas suteikia 1000 litų kreditą ir jos vartotojas išleido 300 litų bei sugrąžino 100 litų, jam dar liko 800 litų kredito;
  •         Svarbiausia, visada laiku mokėti nustatytas įmokas tiek už paskolą, tiek už kreditą, suteikiamą su mokėjimo kortele. Taip išvengiama nemalonumų bei finansinių nuobaudų.

Palūkanos:

  •         Pinigus skolinančios finansinės institucijos, siekdamos apsidrausti nuo rizikos, kuri kyla skolinant fiziniam ar juridiniam asmeniui, bei uždribti pelną, nustato tam tikras palūkanas. Tai itin svarbu prisiminti, kai skaičiuojamos ir vertinamos įmokas už paskolą. Pavyzdžiui, jei asmuo iš banko pasiskolino 1000 litų, o metinės paskolos palūkanos sudaro 10 proc., tai reiškia, kad asmuo bankui turės grąžinti 1100 litų - tai taip vadinamos paprastos palūkanos, kurios taikomos labai retai;
  •         Imant paskolą dažniausiai taikomos sudėtinės palūkanos. Tokiu atveju palūkanos yra skaičiuojamos ne nuo pasiskolintos sumos, bet nuo sumos, kurią prieš ankstesnę įmoką asmuo buvo skolingas. Pavyzdžiui, jei asmuo iš banko pasiskolino 1000 litų ir jo paskolai kiekvienais metais yra taikomos 10 proc. sudėtinės palūkanos, metų pabaigoje jis bankui bus skolingas 1100 litų. Antrais metais, paskolos palūkanos bus skaičiuojamos jau nuo 1100 sumos ir tai reiškia, kad bankui jis bus skolingas 1210 litų, ir t.t. Tokiu pačiu principu sudėtinės palūkanos yra taikomos, jei nustatytas paskolos palūkanų grąžinimo periodas yra trumpesnis, pvz. mėnuo ar savaitė;
  •         Paėmus paskolą su fiksuotomis įmokomis, palūkanos yra paskaičiuojamos iš anksto ir pridedamos prie kiekvienos įmokos. Tokios paskolos atveju, jei paskola ar jos didelė dalis grąžinama anksčiau numatyto termino, taikomos nuobaudos;
  •         Pasinaudojus kreditu, suteikiamu kredito kortelei, skolą galima grąžinti kokiomis tik norima dalimis bet kuriuo metu. Jei paskola grąžinama iki pirmos įmokos mokėjimo termino, tokiu atveju dažnai palūkanos išvis nėra taikomos. 
 šaltinis: alfa.lt


7 komentarai:

  1. Dėkui už naudingą straipsnį! Kaip tik domina greitas kreditas, manau tai yra nebloga paslauga, iškilus netikėtiem nemalonumam.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na, gal netikietų nemalonumų gal išvengti ir padeda kreditai internetu, bet man labiau patinkantis variantas tai apgalvotas kreditas. Kai apsvarstai kam reikalingi pinigai ir kiek kiekvieną mėnesį atsidėdi įmokas.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki, mano vardas yra Laima, buvau kai neteisėtai kreditoriams rankas auka man buvo apgauti 5000 eurų, nes man reikia didelį kapitalą 10million Euro, aš beveik mirė, mano verslas buvo sunaikinta, nebuvo maisto išmaitinti mano vaikai, šiame procese aš praradau mano vyras. Aš ir mano vaikai negalėjo stovėti nebereikia .Visi tai atsitiko 2015 sausio ne iki sutikau draugą, kuris supažindino mane su gera motina Alexandra, kuris galiausiai padėjo man gauti užtikrinti paskolą savo įmonę, gera mama, aš noriu pasinaudoti šia galimybe ačiū ir Dievas toliau laimina jus, aš taip pat norėčiau pasinaudoti šia galimybe papasakoti visų Lietuvos, kad čia yra daug sukčiai iš ten, jei jums reikia paskolos ir užtikrintos paskolos adresų gera mama Alexandra per įmonės elektroninio pašto adresą. alexandraestherloanltdd@gmail.com
    arba alexandraestherfastservice@cash4u.com,
    galite susisiekti su manimi per šį laišką; laimajelena@gmail.com bet kokios informacijos jums reikia žinoti.
    Ačiū .

    AtsakytiPanaikinti
  4. O keičia kažką, jeigu aš pasiėmiau gretąjį kreditą ir tą kredita gražinau. Ta prasme, ar tai turės įtakos mano kitiems kreditams?

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveiki, turiu paskolą vienoj iš kreditų įmonių, bet man reikia kitos, ar išeitų gauti? Kiek mačiau paskoliuko paskolos su mažiausiom palūkanom, bet bijau, kad gali neduoti. Ką galima padaryti, kad pasigerinti kreditingumą?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveiki domina naudoti automobiliai lizingu. Ar esate pirkę auto tokiu būdu? Ar labai išbrangsta automobilis perkant išsimokėtinai?

    AtsakytiPanaikinti
  7. siandien esu tokia susijaudinusi. Mačiau komentarus iš žmonių, kurie jau buvo gavę paskolą iš LAPO M-F, todėl nusprendžiau kreiptis remdamasis populiariomis rekomendacijomis ir tik prieš kelias valandas savo sąskaitoje patvirtinau bendrą 10 500 eurų sumą. Tai tikrai puiki žinia ir patariu visiems, kuriems reikia tikros paskolos, kreiptis elektroniniu paštu: lapofunding960@gmail.com
    „Whatsapp“ +447883183014

    AtsakytiPanaikinti