Reklama

2012 m. vasario 23 d., ketvirtadienis

Ar galiu imti greitą paskolą jeigu jau esu pasiėmęs ?

Taip jus galite paimti sekančią greitąją paskolą, bet tik jau kitoje firmoje. Bet tai ar apsimoka? Mano manymu tikrai ne, nes susidaro labai didelis komisinis mokestis imant per kelis ar net keletą greituosius kreditus.  Ir greičiausiai jeigu kylą tokie klausimai tai norite paimti didesnę paskolą, kad gražintumėte prieš tai paimta. Čia jau yra didžiulis minusas, nes jūs neapskaičiavote savo galimybių. Visada prieš imant kreditą reikia rimtai apsvarstyti ar tikrai aš jį gražinsiu laiku ? Nes negražinus laiku labai sparčiai auga delspinigiai, tad neverta rizikuoti.

Taip mus vilioja pirmasis kreditas nemokamai taip tokiu būdu peršoksite per komisinius. Bet kadangi ne visos greitųjų kreditų firmelės siūlo pirmą paskolą nemokamai ir ją galite paimti tik vieną kartą, tad laikui bėgant tai baigsis. Ir jau reikės mokėti komisinius iš savo kišenės. Ir tada jau nepašokinėsite iš vienos greitųjų kreditų kompanijos prie kitos.

Ir iš vis su greitaisiais kreditais reiktų atsargiau, jau geriau pas draugą pasiskolinti. Aišku reklamose sakoma kitaip na čia bręsta kitas įrašas. Būkite atsargūs.

8 komentarai:

  1. na man pasirode geriau paimti viena didesne paskola nei dvi nedideles... As per cia skolinausi. Pries imant kredita reiktu issinagrineti visu kreditoriu paskolu salygas, aisku.

    AtsakytiPanaikinti
  2. O jei noriu ilgalaikės paskolos, bet jau jau turiu greitą paskolą ar turiu galimybę dar gauti tokią paskolą?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki, mano vardas yra Laima, buvau kai neteisėtai kreditoriams rankas auka man buvo apgauti 5000 eurų, nes man reikia didelį kapitalą 10million Euro, aš beveik mirė, mano verslas buvo sunaikinta, nebuvo maisto išmaitinti mano vaikai, šiame procese aš praradau mano vyras. Aš ir mano vaikai negalėjo stovėti nebereikia .Visi tai atsitiko 2015 sausio ne iki sutikau draugą, kuris supažindino mane su gera motina Alexandra, kuris galiausiai padėjo man gauti užtikrinti paskolą savo įmonę, gera mama, aš noriu pasinaudoti šia galimybe ačiū ir Dievas toliau laimina jus, aš taip pat norėčiau pasinaudoti šia galimybe papasakoti visų Lietuvos, kad čia yra daug sukčiai iš ten, jei jums reikia paskolos ir užtikrintos paskolos adresų gera mama Alexandra per įmonės elektroninio pašto adresą. alexandraestherloanltdd@gmail.com
    arba alexandraestherfastservice@cash4u.com,
    galite susisiekti su manimi per šį laišką; laimajelena@gmail.com bet kokios informacijos jums reikia žinoti.
    Ačiū .

    AtsakytiPanaikinti
  4. Pritariu nuomonei, kad geriau imti vieną paskolą, pvz.: refinansuojant turimas kelias mažesnes. Paskolos internetu iki 10000 gali būti lengvai valdomos iš vieno portfelio.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveiki,
    Ieškote tikros paskolos, ar jums reikia pinigų, kad pradėtumėte verslą ar pagerintumėte savo finansus, ar bankai ar kitos finansinės institucijos jas atmetė? Neieškokite daugiau, o ponia Ivana Majdandžić yra privatus paskolos teikėjas, kad finansinės problemos būtų praeityje. Esu patikimas, patikimas ir skaidrus skolintojas, kuris siūlo bet kokio dydžio paskolą už mažą ir įperkamą 2% palūkanų normą, ir aš būsiu laimingas ir norintis jums šiandien pasiūlyti paskolą, norėdamas gauti daugiau informacijos, susisiekite su manimi elektroniniu paštu adresu { ivanamajdandzic9@gmail.com}.
    Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ieškote tikros paskolos? Jūs esate tinkamoje vietoje savo paskolos sprendimus čia! "AVANT CREDIT" suteikia paskolas įmonėms ir asmenims už mažą ir prieinamą palūkanų normą 2%. Mes skolinome maksimalią 500 000 000,00 sumą, jei ši valiuta: JAV doleriai, euras ir Didžiosios Britanijos svarai.
    Prašome susisiekti su mumis el. Paštu per (sarahmichael385@gmail.com)
    Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Mano vardas yra Gina Acampora, šiandien aš kalbėjau kaip laimingiausias žmogus visame laukiniame pasaulyje, ir aš pasakiau savimi, kad bet kuris skolintojas, kuris išgelbėtų mano šeimą nuo prastos situacijos, pavadinsiu visą laukinį pasaulį, ir aš taip labai džiaugiuosi galėdama pasakyti, kad mano šeima sugrįžta gerai, nes man prireikė 100 000 eurų paskolos, kad galėčiau pradėti visą gyvenimą dėl savo profesijos, nes aš esu viena mama, su 4 vaikais, o visas pasaulis atrodė, kad jis kabo manęs, kol susitiko su Dievu, išsiuntė paskolą, kuri pakeitė mano gyvenimą ir savo šeimos gyvenimą, Dievas, bijodamas įmonės, Nora Mildred, ji buvo išganytojas Dievas, išsiųstas išgelbėti savo šeimą su 100 000 eurų paskola, kreipkitės į noramildred.loan@hotmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  8. Geriausios paslaugos ir pasiūlymai ne visada ten kur skambiausi pavadinimai, reikia domėtis ir lyginti.

    AtsakytiPanaikinti